Tuesday, 7 June 2011

Pemenang AF9 Jatuh Kepada ???

Ala, msti tak ramai org tgk pasal af nie da sekarang kan. Apa tk yea, borink. Asyik2, buat gimik dan konpirasi. MInggu depan da konsert akhir. Da sah2, hazama atau fina je menang yg lain tue jadi penghias je jangan berharap la.

Aku tengok hazama dengan fina nie macam awal2 time kemasukkan dorang nampak sombong la. Pastu lagak pandai nyanyi nie. Aku tau la fina tue ada suara tinggi tapi cuba bg suara slow je. Memang nampak sumbang mambang dia.

Aik, kecian aku tengok pelajar af musim ke-9 nie. Baik dorang awl2 je ambil hazama n fina tue. Dah tetap da antara dua org tue je pemenang dia. Tak paya la undi lena dengan azri tue. Banyak undi pun takkan menag punya …caya la…hahahahah

The winner is ??????????


VS


antara dua nie je....kanx3...yg len...cian la...

3 comments:

Miss_Yanfie (,")(",) said...

Hopefully Hazama menang! Tp klu Fina menang pun, sy dah puas hati, bab dua2 terbaekkkkk!!! ^______^

hadifar-fyda said...

betul2....tp aku sokong HAZAMA is de' winner....tak minat sgt ngan FINa...hhehehe...

nurul atiqah said...

setuju. tak kisah siapa menang pun. ^^ tapi yang penting sama ada HAZAMA atau FINA