Sunday, 19 June 2011

Artis ! Oh Artis !

Mcm2 ragam je dunia artis ni, ada dikata lesbian la, gay la dan byk lg la. Pastu ada yg anggap diri dorang perfect sgt2. Mcm sorang artis ni. Sapa ada tgk melodi pham2 je la…dia kata twitter ni tmpt dia nk lepas perasaan dia semua. Hai ! helo ! memang tiada spa nak marah tp cuba pikir tul3….

Patut ke semua hal u, u nak bagi tau dengan umum. Siapa yg buat kamu geram, siapa yg buat anda sakit hati, ntah kita nak dapat publisiti murahan je. Bukan nak kata apa, dari dia cerita keburukan org baik dia bgtau yg baik2. Tak paya nk jatuhkn org lain menggunakan twitter tu.

Artis ni pun sya rasa perasaa je dia byk follower sgt sampai ingat semua suka dia. Muka je cantik tiada guna jugak kalau hati tu busuk, suka jatuhkan org lain…kan x 3……

2 comments:

tia fatiha said...

betul2 :) huih, artis ~~~~~

ieyza afieyna said...

artis biase lah. nak publisiti jew..