Sunday, 12 June 2011

Cinta Jarak Jauh

Heheehe sya trbaca dkt blog sorang ni tentang cinta jarak jauh. Mmg paya la cinta jarak jauh ni, yg dekat ni pun boleh berhenti di tgh jalan apa lg yg duduk jauh dari kekasih hati kn…kn…kan….

Tapi klu ada kesetian dan kepercayaan semua bleh jak, yg pnting keikhlasan kita nk mencintai seseorg tu. Bak kata org “ tak knl maka tak cinta…tapi klu knl tapi tak jumpa langsung lama2 bleh pudar jgk kan. Klu nak bca selajutnya baca kat sini,…..Hubungan Cinta Jarak Jauh, blog ni gua minat jgk la.

Cinta, cinta jgk tp jngan sampai maruah diri tercemar dek kerna cinta tu. Cinta kepada manusia terutamanya. Pikir2 kan la yooooo….cinta jarak jauh ke, jarak dekat ke, jarak terlebih dekat ke atau xde jarak sama jak pon yg penting …hati org tu…kanx3…

Slnjutnya bca kt sini Hubungan Cinta Jarak Jauh

2 comments:

SoLy SoLicious said...

cinta jarak jauh..bahaya...
kejujuran amat penting sekali

sergeant keroro said...

setuju!! XD

macam-macam dugaan, kalau tak kuat kepercayaan dan tak setia.

hancuss!