Sunday, 12 June 2011

Adat Pertandingan La Woi !!!

Adt pertandingan ada kalah dan menang. Pasal bola pun korang nk gaduh2 jgk ke. Da memang bukan rezeki Kelantan nk wt camna jgk kn. Pemain pro pun bleh salah time perlawanan apa lg baru pemain Malaysia yg kira baru nk naik kn.

Lg pun dia bukan nk jadi macam tu jgk. Dia tanduk sebab nak pertahankan kawasan dia. Yg korang asyik nk tuduh n slh kn dia  je. Cuba tgk btul2…..kalah menang tu kira rezeki la. Da dia wt terbaik mungkin mcm mana jgk.

Tahniah kpd yg menang  “terengganu” tahun dpn kan still ada lg. Kelantan bleh bekerja keras lg kn….kan…tingkatkan presasi bukan asyik menyalahkan org jak.

3 comments:

cayob said...

Time Blog Walking

dorang tu lepas geram...maklumlah kalah....lama-lama ok lah tu...

Kalau sudi kunjung2lah sya di blog yang tak seberapa ini.........
http://cayob.blogspot.com/

.

SoLy SoLicious said...

jangan salahkan daudsu...
menang kalah, memang adat

zuwaidah said...

kadang2 kita di bawah, kadang2 kita di atas...dah adat, kena terima seadanya....jgn fikir asyik nak dok di atas sajaaaaa.....