Wednesday 20 April 2011

Jangan Hina Saya !!!!

Benci !!! baru sahaja nak mula dengan dunia blog ni da kena condemn dengan blogger lain. Sedih sangat, saya baru nak rasa hidup dalam dunia maya da kena maki hamun. Saya tahu blog saya tak la cantik macam blog kamu orang semua tapi jangan la melemahkan semangat saya ni. Saya tahu juga blog saya tak la sefemes blog kamu tu, da beribu-ribu, saya baru seratus ja. Ini pun kira ok da sebab ada orang yang follow. Terima kasih banyak-banyak.

Kenapa la dorang ni suka nak buat hati saya down ja dengan dunia blog ni. Kenapa nak bandingankan saya dengan blogger yang da femes. Saya ni baru lagi, follower pun setakat mana ja. Da kena cakap-cakap. Apa la sangat blog saya ni kamu nak komen yang tak tentu-tentu tu. Bukan ye blog pemes pun. Baik kamu cari blog yang pemes macam blog kamu tu.

MOOD SEDIH !

3 comments:

kuningkuning said...

mulut org sape je bole tutup.. tulis je lah, ad yg menkritik, ad yg puji. yg penting identiti kite la kot..

EmeLiena said...

Assalamualaikum..
chill oke.
Biarkan MEREKA yang nak kutuk tuu ~
DENGKI lahh tu .
jangan DIHIRAUkan sangat.

btw, salam kenal..

emeliena :)

orang panggil aku 'KAM' said...

salam.....saya bukan pun mahir sangat pasal blog ni....biarkan pa org nak kata huhu....biar blog kita x cantik janji mudah orang nak masuk melawat masuk blog kita...kalu cantik2 sangat kalu susah nak masuk wat pa betul x.... apa2 pun leh lawat blog saya di .... www.nasihahinfo.blogspot.com atau www.mygluta.blogspot.com blog saya ni x sencantik blog awak simple ja...