Wednesday, 27 April 2011

Patut Ker Letak Gambar Kita Dekat Blog

Saya tgk byk blog yg letak gmbar dorang sendiri dkt blog mereka. Cntik cntik semuanya. Rasanya patut ke letak gmbar semua tu ?
Kalau org cntik mungkin tak apa lah. Ni kalau mcm saya ni, mesti langsung tak kena pandangkan. Sedih !! Jeles !! semua letak gmbar dorang pose2 cntik2…huhuhu
Ada yg letak gmbar bf dan gf dial g. Sya pula nak ltk gmbar apa pula…gambar arnab sya je lah…hahaha cntik jugak tu.
Wajar ker letak gmbar dekat blog ni ??? cuba bagi pendapat dengan sya….plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

4 comments:

msredcheesecake said...

Laaa...nape plak xcanyik nye...kan cantik tu.jauh lebih cantik dr msred.

Samade nk letak gamba sendiri kat blog ke tak, terpulang pada tahap keselasaan dirisendiri.kalu rasa selesa letak gamba, letak la.kalau tak, xde sape paksa.tanya hati, mau letk ke tak...

FizA said...

hurmm.. its up to la dear.. tak semestinya org cantik2 je letak pic kat blog.. takde syarat mcm tu pun.. cantik atau tak, ketepikan je.. kena ada keyakinan nak letak pic kat blog ni.. sbb mungkin ada yang akan kutuk2.. tp tu biasa la..lumrah mnusia kan. so, xyah la jeles2 ye.. cuba letak gmbr sndri kalau nak.. ^^

SayaNina said...

ltk je...kl org ckp,cantik Alhamdulillah...kl org kata2,kita dpt pahala...:)

padlie said...

terpulang pada kita... nak identiti blog kita camner.. nak penuh gambar ke, atau cam sy xde gambar sgt..

bab rupa tu, xde yg tak cantik.. Ciptaan Allah cantik belaka..